Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
US5 : Chris,Richie,Vince,Jay,Izzy...The rain=* Szablon zrobiony przez Alishie z bloga www.dodatki-bill-alishia.mylog.pl
--->LICZNIK \--
...............................
1499484

--->ADMIN \-
...............................

Imię:Monika
Nazwisko: Po Tatusiu =]
Ksywka: Nesti,Monisia

Miejscowość: Gniezno
Ulubiony Zespół: US5 (na szablonie)
Ulubiony Wokalista z US5: CHRIS WATRIN =*
Ulubiony Aktor: Zac Efron =*
Ulubiony Film: "High School Musical",
--->KSIEGA \--
...............................
Wpisz Sie
Zobacz

--->LINK ME \--
...............................

CHCESZ MNIE W ULUBIONYCH, TO TU KLIKNIJ

--->PAST \--
...............................
2008
Grudzień
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2006
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty


--->LINKI \--
...............................
Oficjalna stronka Chrisa, cool fotki.
Oficjalna stronka Richiego, fotki....cool
Oficjalna stronka US5.
już nie wiem o czym jest ten blog :]
ROSYJSKA STRONKA US5
ROGER MOORE
BRAVO POLSKIE
BRAVO NIEMIECKIE
Oficjalna stronka Jay'a .........znów cool foty
2 STRONKA US5
PUZZLE- CHRIS
PUZZLE-CHRIS 2
PUZZLE-RICHIE
PUZZLE- RICHIE 2
PUZZLE- JAY
PUZZLE- JAY 2
PUZZLE - MIKEL
PUZZLE- MIKEL 2
PUZZLE- IZZY
PUZZLE-US5
Moje puzzle z Chriskiem
Moje puzzle z Chrisem 2
Moje puzzle z US5 :)
UBIERZ RICHIEGO Z US5 :D
Tapety na pulpit


--->TOP BLOGI \--
...............................

--->NALEZE DO \--
...............................

FANCLUBU US5
*FANEK US5
*FANEK CHRISA
*****US5*****
~~~~~~
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*] IMIĘ: Chris
NAZWISKO: Watrin
PSEUDO:Chris,Heine
URODZONY: 7.08.1988 w Kolonii/Niemcy
ZNAK: Lew
WZROST : 1,80 m
WŁOSY: Blond
OCZY: Zielono-Szare
HOBBY: Fotografia,Surfing=]
2 CIEKAWOSTKI:
1)Ma Lęk Wysokości
2)Lubi Psy=]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*] IMIĘ: Richie
NAZWISKO: Stringini
PSEUDO: Richie,String,Cameron
URODZONY: 28.11.1988 w Chicago/USA
ZNAK: Strzelec
WZROST: 1,73 m
WŁOSY: Blond
OCZY: Niebieskie
HOBBY:Horrory
2 CIEKAWOSTKI:
1)Boi Się Ciemności I Latania
2)Nie Lubi Bałaganu
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*] IMIĘ:Jay
NAZWISKO:Khan
PSEUDO:Jay, TK-Roxx
URODZONY: 31.03.1982 w Londynie/Wlk.Bryt.
ZNAK : Baran
WZROST : 1,88 m
WŁOSY: Brązowe
OCZY: Brązowe
HOBBY:Fitness
2 CIEKAWOSTKI:
1)Gra Na Gitarze I Pianinie
2) Wymarzone Auto BMW X5
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*] IMIĘ:Vincent
NAZWISKO: Tomas
PSEUDO:Vince,Vinnie
URODZONY: 27.8.1992 in Mansfield / L.A.
ZNAK : Panna
WZROST : 1.73cm
WŁOSY: Lokowane,Brąz
OCZY: zielono-niebieskie
HOBBY:Tenis,Pływanie,Surfing
CIEKAWOSTKI: Jest nowym nabytkiem US5. Za Mikela.
Podpisał już kontakt z Triple-M.
Reszta zespołu uważa, że jego taniec porównywalny jest do tańca jego idola, Justina Timberlake.
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*] IMIĘ: Izzy
NAZWISKO:Gallegos
PSEUDO:Izyy.Punc
URODZONY: 19.09.1983 w Stockton/USA
ZNAK: Panna
WZROST: 1,70 m
WŁOSY: Brązowe
OCZY: Brązowe
HOBBY:Poezja
2 CIEKAWOSTKI:
1) Ulubiony Kolor Izziego- Czarny
2) Stres Zabija Czekoladą=]
~~~~~~~~~~ --->US5 \-
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*] ZESPÓŁ POWSTAŁ W PROGRAMIE BIG IN AMERICA. JEGO TWÓRCĄ JEST LOUIS PEARLMAN. US5 TWORZY: 2 NIEMCÓW ( Mikel i Chris) 2 AMERYKANÓW (Izzy i Richie) I JEDEN BRYTYJCZYK ( Jay) US5 MA NA KONCIE WIELE SUKCESÓW PŁYTY: HERE WE GO, HERE WE GO NEW EDITION, IN CONTROL SINGLE: MARIA, JUST BECAUSE OF YOU, MAMA, ONE NIGHT WITH YOU, COME BACK TO ME BABY, IN THE CLUB=], RHYTHM OF LIFE:] NA DZIEŃ DZISIEJSZY Z ZESPOŁU ODSZEDŁ MIKEL. A JEGO MIEJSCE ZAJĄŁ VINCENT (L.A) ~~~~~~~~~~

~~~>SZABLON \~-
...............................
By Alishia From
 
Ksywa:
www: tylko zalogowani
Treść:
komentuj jako zalogowany




Lay Made By Alishia From Dodatki-bill-alishia




Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterspace.com crazy-us5 *US5 : Chris..Richie..Vincent..Jay..Izzy. xD - blog4u.pl

US5 : Chris..Richie..Vincent..Jay..Izzy. xD


 
Ksywa:
www: tylko zalogowani
Treść:
komentuj jako zalogowany