Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
US5 : Chris,Richie,Vince,Jay,Izzy...=* Szablon zrobiony przez Alishie z bloga www.dodatki-bill-alishia.mylog.pl
--->LICZNIK \--
...............................
1491112

--->ADMIN \-
...............................
Imię:Monika
Ulubiony Zespół: US5 (na szablonie)
Ulubiony Wokalista z US5: CHRIS WATRIN=* & Richie Stringini=*
Ulubiony Aktor: Zac Efron =*
Ulubiony Film: "High School Musical",



--->KSIEGA \--
...............................
Wpisz Sie
Zobacz

--->LINK ME \--
...............................

CHCESZ MNIE W ULUBIONYCH, TO TU KLIKNIJ

--->PAST \--
...............................
2008
Grudzień
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2006
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty


--->LINKI \--
...............................
Oficjalna stronka Chrisa, cool fotki.
Oficjalna stronka Richiego, fotki....cool
Oficjalna stronka US5.
już nie wiem o czym jest ten blog :]
ROSYJSKA STRONKA US5
ROGER MOORE
BRAVO POLSKIE
BRAVO NIEMIECKIE
Oficjalna stronka Jay'a .........znów cool foty
2 STRONKA US5
PUZZLE- CHRIS
PUZZLE-CHRIS 2
PUZZLE-RICHIE
PUZZLE- RICHIE 2
PUZZLE- JAY
PUZZLE- JAY 2
PUZZLE - MIKEL
PUZZLE- MIKEL 2
PUZZLE- IZZY
PUZZLE-US5
Moje puzzle z Chriskiem
Moje puzzle z Chrisem 2
Moje puzzle z US5 :)
UBIERZ RICHIEGO Z US5 :D
Tapety na pulpit


--->TOP BLOGI \--
...............................

*****US5*****
~~~~~~
Ex - US5: IMIĘ: Chris
NAZWISKO: Watrin
PSEUDO:Chris,Heine
URODZONY: 7.08.1988 w Kolonii/Niemcy
ZNAK: Lew
WZROST : 1,80 m
WŁOSY: Blond
OCZY: Zielono-Szare
HOBBY: Fotografia,Surfing=]
IMIĘ : Michael
NAZWISKO : Johnson
URODZONY:18.07.1987r. /Moguncja/Niemcy
ZNAK:Rak
WZROST:178cm
WŁOSY:Czarne
OCZY:Szare
HOBBY:Taniec, football
US5: IMIĘ: Richie
NAZWISKO: Stringini
PSEUDO: Richie,String,Cameron
URODZONY: 28.11.1988 w Chicago/USA
ZNAK: Strzelec
WZROST: 1,73 m
WŁOSY: Blond
OCZY: Niebieskie
HOBBY:Horrory
IMIĘ:Jay
NAZWISKO:Khan
PSEUDO:Jay, TK-Roxx
URODZONY: 31.03.1982 w Londynie/Wlk.Bryt.
ZNAK : Baran
WZROST : 1,88 m
WŁOSY: Brązowe
OCZY: Brązowe
HOBBY:Fitness
IMIĘ:Vincent
NAZWISKO: Tomas
PSEUDO:Vince,Vinnie
URODZONY: 27.08.1992 in Mansfield / L.A.
ZNAK : Panna
WZROST : 1.73cm
WŁOSY: Lokowane,Brąz
OCZY: zielono-niebieskie
HOBBY:Tenis,Pływanie,Surfing
Jest nowym nabytkiem US5. Za Mikela.
Podpisał już kontakt z Triple-M.
Reszta zespołu uważa, że jego taniec porównywalny jest do tańca jego idola, Justina Timberlake.
NAZWISKO:Gallegos
PSEUDO:Izyy.Punc
URODZONY: 19.09.1983 w Stockton/USA
ZNAK: Panna
WZROST: 1,70 m
WŁOSY: Brązowe
OCZY: Brązowe
HOBBY:Poezja
~~~~~~~~~~ --->US5 \-

ZESPÓŁ POWSTAŁ W PROGRAMIE BIG IN AMERICA. JEGO TWÓRCĄ JEST LOUIS PEARLMAN. US5 TWORZY: 2 NIEMCÓW ( Mikel i Chris - Odeszli) 2 AMERYKANÓW (Izzy i Richie) I JEDEN BRYTYJCZYK ( Jay) ORAZ NOWY WOKALISTA VINCENT. US5 MA NA KONCIE WIELE SUKCESÓW PŁYTY: HERE WE GO, HERE WE GO NEW EDITION, IN CONTROL, IN CONTROL RELOADED SINGLE: MARIA, JUST BECAUSE OF YOU, MAMA, ONE NIGHT WITH YOU, COME BACK TO ME BABY, IN THE CLUB=], RHYTHM OF LIFE:], ROUND AND ROUND ~~~~~~~~~~

~~~>SZABLON \~-
...............................
By Alishia From

Zawieszenie.

OGŁASZAM, IŻ BLOG Crazy US5
ZOSTAJE ZAWIESZONY NA CZAS NIEOKREŚLONY.


POLECAM US5Poland

I DZIĘKUJĘ ZA PIERWSZY 1 Mln ODWIEDZAJĄCYCH ;*





crazy-us5 6/12/2008 19:14:25 [komentarzy 3] KOMENTUJ
script language=JavaScript>

Happy Birthday Izzy

ŹRÓDŁO : US5POLAND.PRV.PL




DziŚ Izzy obchodzi swoje 25urodziny ;*
Życzymy Mu wszystkiego Najlepszego
i jak największych sukcesów w US5 xD



Dzisiaj też premiera nowego teledysku US5, Który pormuję High School Musical 3.


Jest Świetny, jednak brakuje w nim Chrisa :( ;*


Wyglądać powalająco i jeszcze do tego zrobić coś...
czytaj więcej
crazy-us5 19/09/2008 23:04:53 [komentarzy 0] KOMENTUJ
script language=JavaScript>

Chris Odchodzi z US5

Hejka.

Przykro mi, iż nie pisałam notek..
Ale Byłam na Wczasach.
A niedługo zacznie się sql.

źródło :US5Poland.prv.pl


Pewnie już wiecie, iż
Chris Watrin odszedł z US5.;(
Miał dość stresu..już od roku nie dawało mu to satyswakcji. Nawet poszedł na terapię.
Musimy uszanować jego zdanie.
On zawsze dla mnie będzie w US5.
Nikt nie...
czytaj więcej
crazy-us5 23/08/2008 16:37:27 [komentarzy 3] KOMENTUJ
script language=JavaScript>

Wielki Come Back :]

Hejj xD
Postanowiłam nie zawieszać,
Widać, że wchodzicie na ten blog.
To miłe któryś raz pod rząd znajdować się
w 'Popularnych'. Dziękuję wam.
To najlepszy prezent ;)
A Teraz Newsy ze świata naszego boysbandu - US5

Źródło oczywiście : US5Poland.prv.pl



Najnowszy Yeah ! - Skany

http://img68.imageshack.us/img68/3302/yeah2mp6.jpg
czytaj więcej
crazy-us5 8/07/2008 15:12:33 [komentarzy 1] KOMENTUJ
script language=JavaScript>

Rewe Family - Hamburg


















crazy-us5 13/06/2008 14:36:52 [komentarzy 2] KOMENTUJ
script language=JavaScript>

Powrót

PRZEPRASZAM, ŻE NIE PISAŁAM NOTEK..
ALE SZKOŁA xD
TERAZ SIĘ TO ZMIENI..CHOCIAŻ
JESTEM POD ZNAKIEM ZAPYTANIA..CZY NIE ZAWIESIĆ BLOGA, GDYŻ NIKT NIE KOMENTUJE... A TO DLA MNIE JEST RÓWNOZNACZNE Z TYM, ŻE NIE CZYTACIE...

Źródło: US5Poland.prv.pl
NEWSY:

najnowszym wydaniu Niemieckiego czasopisma "Dis Dance Mag" czeka na nas jednostronny...
czytaj więcej
crazy-us5 13/06/2008 14:29:44 [komentarzy 2] KOMENTUJ
script language=JavaScript>

;*

Źródło: US5poland.prv.pl


BRAVO Supershow 2008

Fotki:














Filmy:

Chris i Richie Na Scenie
Chris i Richie Again
Richie & Chris Kontra Wafle
Garderoba xD







**************


Nowe Terminy:
ND, 4.05.2008, godź: 20:15 - RTL 2
SO, 10.05.2008, godź: 16:00 - RTL 2
PT, 6.06.2008, godź: 21:00 - VIVAczytaj więcej
crazy-us5 9/05/2008 19:54:34 [komentarzy 0] KOMENTUJ
script language=JavaScript>

TELEDYSK R&R

No NareSzcie Chwilka Wolnego Czasu^^
Tyle Nauki, że Szok^^
'Jeśli zaniedbuję bloga...to nie moja wina..'
Mam SzkoŁę...^^

ŹRÓDŁO: US5POLAND.PRV.PL
~~~~~
JAK JUŻ WIECIE ODBYŁA SIĘ PREMIERA NOWEGO TELEDYSKU ROUND&ROUND ;*
TELEDYSK JEST NAPRAWDĘ ŚWIETNY [!]



US5 - Round And Round

Jay:
She likes the party
From night till's on...
czytaj więcej
crazy-us5 22/04/2008 18:24:10 [komentarzy 1] KOMENTUJ
script language=JavaScript>

About US5

NA POCZĄTEK SPÓŹNIONE ŻYCZENIA
URODZINOWE DLA JAY'A,
GDYŻ MI NET NIE DZIAŁAŁ 31 MARCA
JAK CHCIAŁAM JE NAPISAĆ....

Kwiatów nie dam, mimo szczerych chęci. Lecz słowa, które zostaną w pamięci, życzę szczęścia, dużo radości i długiej szczęśliwej przyszłości. Niech los Tobie z oczu łez nie wyciśnie, niechaj się wszystko wiedzie pomyślnie....
czytaj więcej
crazy-us5 5/04/2008 10:59:57 [komentarzy 1] KOMENTUJ
script language=JavaScript>

Wesołych!!

Kurczaczków Zielonych..
Baranków Czerwonych..
Bazi Różowych..
Pisanek Kolorowych..
Dyngusa Tęczowego..
I Wszystkiego Dobrego..
Źyczy Monisia

**___**
_**___**_________****
_**___**_______**___****
_**__**_______*___**___**
__**__*______*__**__***__**
___**__*____*__**_____**__*
____**_**__**_**________**
____**___**__** czytaj więcej
crazy-us5 23/03/2008 13:54:05 [komentarzy 3] KOMENTUJ
script language=JavaScript>



Lay Made By Alishia From Dodatki-bill-alishia




Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterspace.com